اقدام خداپسندانه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان فیروزکوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه از مشارکت جمعی از خانواده های معظم شهدای شهرستان فیروزکوه در خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) به نیت فرزندان شهید خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، غلامرضا نیکدل با اعلام این خبر که جمعی از خانواده های معظم شهدای شهرستان فیروزکوه در خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) به نیت فرزندان شهید خود مشارکت نمودند، گفت: با توجه به نیاز تنها بیمارستان شهرستان یعنی بیمارستان امام خمینی (ره) به دستگاه سی تی اسکن این روزها به کمک شورای خیرین سلامت و مردم شهرستان و سازوکار شکل گرفته و با همراهی جمعی از خانواده های معظم شهدا که همیشه در کار خیر پیشتاز هستند مبلغی را برای خرید دستگاه سی تی اسکن اهدا نمودند.

نیکدل در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای والدین شهدا و الگو برداری عموم مردم از سبک و سیره زندگی این عزیزان، سلامتی را بزرگترین نعمت و حفظ آن را بسیار ارزشمند دانست.

وی همچنین اذعان داشت: امیدواریم هرچه زودتر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و صنوف طبق پروتکل های وزارت بهداشت به ریشه کنی ویروس کرونا نیز دست یابیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا