امام جمعه فیروزکوه:

پشتیبانى از تولید و زدودن موانع، فقط کار مسئولان نیست، آحاد مردم در آن نقش دارند

امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه این هفته فیروزکوه گفت: انتخابات ریاست جمهوری از جهات مختلف بسیار مهم است؛ امسال نیز، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، شعار سال جدید را مسئله تولید قرار دادند تا اهمیت فراوان آن، مورد توجه جدی همگان باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در پیام جمعه این هفته گفت: سال جدید را خدمت همه مردم شهرستان فیروزکوه تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال،‌ سالی پُر از خیر و برکت و سلامتی مسئلت دارم.

امام جمعه فیروزکوه افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان، مردم عزیز تلاش کنند پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا هرچه زودتر شرایط شهرستان بهتر شود.

وی درباره شعار سال تصریح کرد: امسال نیز، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، شعار سال جدید را مسئله تولید قرار دادند تا اهمیت فراوان آن، مورد توجه جدی همگان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری اظهار داشت: پشتیبانى از تولید و زدودن موانع، فقط کار مسئولان نیست، آحاد مردم در آن نقش دارند؛ امام خامنه‌اى در بیاناتشان به نقش امناى مساجد در پشتیبانى از تولید اشاره کرده‌اند، این یعنى ولىّ جامعه در این امر مهم روى مساجد حساب باز کرده‌اند، امید بسته‌اند و انتظار دارند.

امام جمعه فیروزکوه درباره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از جهات مختلف بسیار مهم است، اولاً حیطه اختیارات ریاست جمهوری، که بسیار گسترده است، ثانیاً بودجه در اختیار دولت است.

وی افزود: براساس نظرات کارشناسان مختلف، ۹۶ درصد بودجه کشور در اختیار دولت است و دفتر رهبرى و نهادهاى وابسته به آن، قوه مقننه، شوراى نگهبان، قوه قضائیه، نیروهاى مسلح و صدا و سیما، فقط ۶ درصد بودجه را در اختیار دارند که بیش از ۹۰ درصد آن ۶ درصد نیز توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص مى‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درباره فضاى مجازى گفت: این اولین بار است که مقام معظم رهبری از یلگى و ولنگارى رنج‌آور در فضاى مجازى این ‌گونه روشن و صریح گلایه مى‌کنند؛ کنترل فضاى مجازى مترادف با فیلترینگ نیست، بلکه مدیریت فضاى مجازى یک رویکرد جهانى و از لوازم حکمرانى در دنیاى مدرن است.

وی اذعان داشت: آیا دولتمردان هیچ کشورى اجازه تجاوز به مرزهاى جغرافیایى کشور خود را مى‌دهند؟ چرا عده‌اى از دولتمردان ما در برابر کنترل فضاى مجازى و تکمیل پروژه شبکه ملّى اطلاعات، اینقدر سستى و تهاون به خرج مى‌دهند؟! بلکه با بد اخلاقى تمام، این امر عقلانى را خلاف آزادى هاى اجتماعى جلوه داده و از آن سوء استفاده تبلیغاتى و انتخاباتى کرده و مى‌کنند؟!

امام جمعه فیروزکوه با بیان اینکه یکی از راه های مهم قوی شدن ایران، مشارکت در انتخابات است، اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند تا انتخابات را بی رونق کنند و به همین دلیل یا برگزارکنندگان را به مهندسی انتخابات و یا شورای نگهبان را متهم می‌کنند، یا تلاش دارند با القای بی ‌اثر بودن رأی مردم در بهبود اوضاع، مردم را دلسرد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری درباره معیار های رئیس ‌جمهور مطلوب گفت: رئیس جمهور مطلوب باید با کفایت، با ایمان، عدالت‌ خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی ‌های داخلی، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده باشد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: مردم تلاش کنند که فردی با این خصوصیات را پیدا کنند و اگر تشخیص برای آنها دشوار بود، به افراد مطلع و مورد اطمینان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا