حجت الاسلام حیدری:

امام راحل (ره)، جمهوریت را یک رکن اصلی، نظام اسلامی می‌دانست

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: امام راحل (ره)، حقیقتاً نقش مردم را در اداره کشور باور داشت و جمهوریت را یک رکن اصلی، نظام اسلامی می‌دانست؛ برخی غیبت می‌کنند و توجيه می‌کنند که جلوی روی خودش هم می‌گویم و …؛ توجیه گناه بدتر است؛ چون مانع پشیمانی و توبه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته، گفت: در جامعه ایمانی، مؤمنین از یکدیگر عیب جویی نمی‌کنند، بلکه در حق هم عیب پوشی می‌کنند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: از دیدگاه روایات، حرمت مؤمن از حرمت کعبه هم بالاتر است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: مراقب باش، آبروی کسی را نبری که جبران آن سخت است مخصوصاً با این فضای مجازی؛ برخی غیبت می‌کنند و توجیه می‌کنند که جلوی روی خودش هم می‌گویم و …؛ توجیه گناه بدتر است؛ چون مانع پشیمانی و توبه می‌شود.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: مردم شریف شهرستان بویژه خانواده معظم شهدا، از وضعیت گردشگری در شهرستان گله‌مند هستند؛ آیا این وضعیت در شأن نظام اسلامی و مردم شهید پرور فیروزکوه است؟!!!

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: ضمن تشکر از ریاست اداره گردشگری، انتظار است مجموعه شهرستان پای کار باشند؛ از استاندار محترم و مسئولان استانی هم می‌خواهیم به فکر گردشگری فیروزکوه باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: امام راحل (ره)، حقیقتاً نقش مردم را در اداره کشور باور داشت و جمهوریت را یک رکن اصلی، نظام اسلامی می‌دانست.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: مسئولان در تراز انقلاب اسلامی باید خدا باور و خدا ترس باشند و اهل مسجد و توسل به اهل بیت باشند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه اظهار داشت: جشنواره کن، با پشتیبانی وزارت خارجه فرانسه شروع به کار کرد و در طول فعالیت خود سیاست زده عمل کرده است.

وی عنوان کرد: جشنواره کن با جایزه دادن به فیلم موهن ضد دینی و توهین به امام رضا علیه السلام، نشان داد که سیاست زده و در راستای اهداف استعمار است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: از وزارت ارشاد و سازمان سینمایی مطالبه میکنیم که با اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی قاطع برخورد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا