امام جمعه فیروزکوه:

امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی است و هر تحرکی علیه امنیت کشور را با قاطعیت پاسخ خواهد داد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: گروهک های تجزیه طلب و ضد انقلاب بدانند اکنون دهه شصت نیست که هر غلطی بکنند، امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی است و هر تحرکی علیه امنیت کشور را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه، گفت: همه انسان ها دنبال آرامش هستند، ولی گاهی راه را اشتباه میرویم؛ آرامش واقعی در دنیا بدست نمی‌آید، بلکه در سایه بندگی خدا و در بهشت عقبی حاصل میشود.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: هرکس برای خدا تواضع بکند، خداوند او را بین مردم بالا میبرد؛ انسان متکبر عاقبت زمین میخورد.

وی بیان داشت: مال دنیا، همچون آب شوری است که انسان را تشنه تر میکند و بی نیازی در قناعت و رضایت به داشته ها است.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: اجابت دعا، در توجه به لقمه حلال است؛ لقمه حرام و شبهه ناک، مانع اجابت دعا است.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، عنوان کرد: فتنه اخیر، خسارات جانی و مالی زیادی برای مردم داشت که هنوز برآورد دقیق نشده است؛ فقط شبکه بانکی حدود پانصد میلیارد تومان خسارت داشت که متعلق به مردم است؛ اغتشاشگران و آتش بیاران معرکه، باید پاسخگوی خسارات مردم باشند؟

وی اذعان داشت: از قوه محترم قضائیه مطالبه میکنیم که با عوامل اغتشاش و تحریک کنندگان آنها،‌ در هر سمت و جایگاهی، قاطعانه طبق قانون برخورد شود.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: از هنرمندان و سلبریتی هایی که تحت فشار قرار نگرفتند و سر منشأ فتنه را شناختند و به عشق مردم و میهن، همه را دعوت به آرامش کردند، تشکر میکنیم.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: باید حساب نوجوانان و جوانانی که تحت تأثیر فضای مجازی، اغفال شدند با رهبران اغتشاش و کسانی که عالمانه و عامدانه بر فتنه دمیدند و دیگران را تحریک کردند، جدا کرد.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: از اقدام ارزشمند نیروی زمینی سپاه در حمله کوبنده به مقرهای تروریست های تجزیه طلب تشکر میکنیم.

وی در ادامه افزود: این اقدام نشان داد که اولاً ما راه را در فتنه گم نکرده ایم و به خوبی میدانیم که سر منشأ این فتنه ها در خارج از کشور است؛ ثانیاً، گروهک های تجزیه طلب و ضد انقلاب بدانند اکنون دهه شصت نیست که هر غلطی بکنند، امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی است و هر تحرکی علیه امنیت کشور را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ثالثاً به دولت باکو که در سودای گذرگاه زنگزور است، هشدار میدهیم بداند ایران انقلابی با کسی شوخی ندارد و در برابر تحرکات شیطانی برای تغییر مرزهای کشور سکوت نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران بداند فرزندان غیورشان در سپاه و ارتش برای تأمین امنیت و آرامش مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد و ابتکار عمل را به دست دشمن نخواهند داد.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: روز نیروی انتظامی را به سبزپوشان جان بر کف امنیت کشور تبریک عرض میکنیم؛ بحمدلله در شهرستان فیروزکوه با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان، کاملاً آرامش برقرار بود که از فرماندهی نیروی انتظامی سرهنگ شاکری و پرسنل خدوم انتظامی تشکر میکنیم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: روز دامپزشکی را خدمت ریاست محترم دامپزشکی دکتر حمیدی و پرسنل زحمت کش دامپزشکی تبریک عرض میکنیم؛ قطعاً مسئله امنیت غذایی جزو اولویت های کشور است و تلاش مجموعه دامپزشکی در این امر بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا