امام جمعه فیروزکوه:

امروز فضای مجازی فضای حقیقی زندگی مردم است/حضور در فضای مجازی باید فعال و مبتکرانه باشد

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: امروز اگر کسی در فضای مجازی فعال نباشد قطعاً تاثیرگذار هم نخواهد بود؛ فضای مجازی در شهرستان فیروزکوه کارنامه خوبی دارد و نتیجه آن هم تاثیرگذار بودن آن است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان گفت: امروز فضای مجازی فضای حقیقی زندگی مردم است، شاید حضور بعضی از مردم در فضای مجازی تاثیر بیشتری نسبت به حضورشان در فضای واقعی زندگی داشته باشد.

وی با اشاره به این که فضای مجازی فضای بسیار مهمی است خاطر نشان کرد: امروز اگر کسی در فضای مجازی فعال نباشد قطعاً تاثیرگذار هم نخواهد بود، بیشترین تاثیرگذاری افراد در فضای مجازی است.

امام جمعه فیروزکوه با بیان این که برای کسی که احساس رسالت می کند حضور در فضای مجازی یک ضرورت است، اظهار داشت: افراد با اهداف مختلفی در فضای مجازی حضور دارند؛ ما برای خودمان در فضای مجازی رسالتی احساس می کنیم و به دنبال ایفا آن رسالت هستیم، بدین ترتیب حضور کسانی که می توانند در فضای مجازی حاضر شوند ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند “حضور در فضای مجازی باید حضوری فعال و مبتکرانه باشد”، حضور در فضای مجازی نباید منفعلانه باشد تا به جای اینکه تاثیر بگذاریم تاثیر بپذیریم، حضور مبتکرانه هم به این معناست که فرد باید با ابتکار، مطلب مورد نظر را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کند؛ عرصه تولید محتوا عرصه مهمی است.

این مقام مسئول در پایان گفت: فضای مجازی در شهرستان فیروزکوه کارنامه خوبی دارد و نتیجه آن هم تاثیرگذار بودن آن است اما انتظار ما این است که حضور در فضای مجازی مبتکرانه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا