امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

امنیت و آرامش جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگران است

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با پدر محترم شهیدان گرانقدر علیرضا و عبدالرضا عروجی و پدر محترم شهید گرانقدر هوشنگ اسفندیار دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حجت‌الاسلام والمسلمین حسن حیدری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان فیروزکوه به همراه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با پدر محترم شهیدان گرانقدر علیرضا و عبدالرضا عروجی و پدر محترم شهید گرانقدر هوشنگ اسفندیار دیدار کرد.

در این دیدارها حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: خانواده های شهدا اسوه‌های بی‌بدیل صبر و استقامت هستند که باتربیت فرزندانی دلاور و از خود گذشته، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.

وی با تاکید بر این که امنیت، آرامش و ثبات جمهوری اسلامی را مدیون خون شهداء، تاکید کرد: مسئولان با حضور در جمع خانواده شهداء، از عزم و اراده آنها انرژی می گیرند و با روحیه ای بالا به ادای دین در قبال جانفشانی و از خود گذشتگی این عزیزان می پردازند.

همچنین غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در حاشیه این دیدار با اشاره به تداوم دیدارها با خانواده شهدا، اذعان داشت: علیرغم محدودیت های کرونایی، این دیدارها باید از سوی مدیران حفظ شود؛ همه ما مدیون استقامت، پایداری و ایثارگری خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و این قشر عزیز نباید در هیچ شرایطی فراموش شوند‌.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا