حسن شهرآشوب عنوان کرد؛

انعکاس رشادت‌های کادر درمانی در «فرشتگان زمینی»

حسن شهرآشوب، تهیه کننده، از ساخت فیلم کوتاه با موضوع مدافعان سلامت تحت عنوان “فرشتگان زمینی” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حسن شهرآشوب، تهیه کننده، از ساخت فیلم کوتاه با موضوع مدافعان سلامت تحت عنوان « فرشتگان زمینی » خبر داد و گفت: این فیلم با هدف انعکاس رشادت‌های کادر درمانی در مقابله با ویروس مهاجم کرونا، به نویسندگی و کارگردانی حسین وطنی و تهیه کنندگی حسن شهرآشوب ساخته شد.

شهر آشوب در ادامه اذعان داشت: با توجه به فراخوان نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی ۲۰ با مجوز از سوی وزارت ارشاد با موضوع همزیستی با کرونا و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی، ما نیز تصمیم گرفتیم تا با همکاری اهالی هنر شهرستان در این جشنواره شرکت نماییم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اهالی هنر در این زمان وظیفه دارند تا با به تصویر کشیدن رشادت های این عزیزان و پرداختن به ابعاد مختلف این مبارزه، ایثارگری و نقش آفرینی رزمندگان جبهه سلامت را به تصویر بکشند.

این تهیه کننده در خصوص داستان فیلم فرشتگان زمینی بیان داشت: داستان این فیلم به مشکلات یک پرستار با همسر و فرزند است در شرایط کرونایی جامعه می پردازد؛ نقش آفرینی این فیلم را حسن شهرآشوب، علی ناصری، مهدیس زرگر، فریماه بندپی، آراد آهنگر به عهده دارند.

شهرآشوب در پایان تاکید کرد: این فیلم جهت حضور در نخستین جشنواره فیلم کوتاه سلفی ۲۰ ساخته شد و بعد از مراحل تدوین اکران عمومی خواهد داشت؛ همچنین پس از تاییدیه صدا و سیما از شبکه سلامت نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا