بخشدار ارجمند:

اهتمام به شهدا وظیفه شرعی، عرفی و قانونی همه ما است/باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود

جلسه ساماندهی گلزار شهدای روستای سرآسیاب جهت جانمایی و انتقال قبور مطهر شهید قباد خلیل ارجمندی و مادر محترم شان از گلزار روستای سرآسیاب به گلزار شهدای روستای طارس به علت ایجاد سد نمرود، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه و بخشدار بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در این جلسه بوربوری بخشدار ارجمند گفت: اهتمام به شهدا وظیفه شرعی، عرفی و قانونی همه ما است؛ هر چه که داریم امنیت، پیشرفت، رفاه نسبی همه را مدیون خون شهدا هستیم کمترین وظیفه‌ بر گردن ما این است که رهرو این شهدا باشیم و برای اینکه این میراث گرانبها را به نسل های بعد منتقل کنیم باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و ادامه داشته باشد.

وی افزود: ما به عنوان مدیران جمهوری اسلامی وظیفه داریم به شهدا، مزار شهدا، خانواده شهدا و وصیت شهدا اهتمام بورزیم؛ هدف از تشکیل این کار گروه و این جلسه شور و مشورت و هم اندیشی است برای اینکه مزار شهیدان چنان باشد که در شان شهدا باشد.

بوربوری خاطر نشان کرد: مزار شهید قباد خلیل ارجمندی را باید به صورتی ساماندهی کنیم که پناهگاهی باشد برای کسی که می خواهد دوباره به زیارت این شهید بیاید باید جای مناسبی داشته باشد که اطرافیان، نزدیکان شهید، ما که رهروان راه شهید هستیم و همرزمان شهید بتوانند در همان جا خلوتی با شهید داشته باشند.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از دیدگاه بخشدار ارجمند اظهار داشت: این جابجایی حداقل وظیفه ما است که برای این شهید والامقام و مادر بزرگوارش انجام دهیم.

وی افزود: شهدا از برکات و افتخارات میهن اسلامی هستند؛ لزوم پیگیری و توجه لازم برای ساماندهی مرقد شهدا نقطه امیدی برای خانوادهای این جامعه معظم و بزرگوار و راهی به سوی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا