دهباشی عنوان کرد؛

اهدای ۷ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت‌پوشش کمیته امداد فیروزکوه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: به مناسبت هفته وحدت هفت فقره جهیزیه به هفت نوعروس تحت پوشش این نهاد اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی از اهدای هفت فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان فیروزکوه خبر داد و اظهار کرد: ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن به زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان یک نهاد اجتماعی و به منظور وظایف و ماموریت ذاتی خود در یاری رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان، برنامه وسیعی برای تامین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در این راستا و به مناسبت هفته وحدت هفت فقره جهیزیه برای هفت نوعروس شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و تلویزیون اهدا شد.

دهباشی از همشهریان و خیران عزیز دعوت کرد تا در خصوص کمک به خانواده های نیازمند و در هر زمینه ای با شماره تلفن ۷۶۴۰۰۰۰۵ ۰۲۱تماس حاصل فرمائید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا