امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

اولین و مهم ترین ویژگی بسیجی نمونه، حضور مخلصانه و فعال در عرصه های مختلف است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: اولین و مهم ترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، حضور مخلصانه و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه شهرستان گفت: هرکس اهل تقوا باشد ‌خداوند متعال برایش گشایش حاصل میکند و از راهی که گمان ندارد، روزی اش را می رساند.

وی در ادامه تصریح کرد: اولین و مهم ترین ویژگی و شاخص بسیجی نمونه، حضور مخلصانه و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است؛ برای مقابله با ویروس کرونا، نیاز به بسیج همگانی داریم و همه باید از دستورات ستاد ملی کرونا تبعیت کنیم.

این مقام مسئول افزود: مسئولان وزارت بهداشت برای پیشگیری و درمان کرونا به ظرفیت عظیم طب ایرانی اسلامی عنایت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: پس از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا، نوعی فضاسازی رسانه ای با هدف ترساندن مردم از جنگ و بزک کردن بایدن و وعده گشایش با مذاکره و سازش در حال شکل گیری است.

وی افزود: اولاً آمریکا به خوبی میداند که دوران بزن در رو تمام شده است و هرگونه اقدام احتمالی آمریکا علیه ایران، با سیلی محکمی پاسخ داده خواهد شد و امروز ایران اسلامی در موضع قدرت و بازدارندگی است؛ ثانیا در دشمنی با ایران اسلامی، هیچ تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست و جزو ماهیت دستگاه حاکمه آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه بیان داشت: هدف از جوسازی ها، مقدمه سازی برای مذاکره و سازش با آمریکا است ولی با وجود تجربه برجام، انسان عاقل با چنین دولت بد عهد و غدّاری، مذاکره نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان گفت: ناو اقیانوس ‌پیمایِ شهید رودکی که همه تجهیزات آن از تولیدات داخلی و توسط جوانان متخصص مؤمنِ انقلابی طراحی و عملیاتی شده است، جمهوری اسلامی را از یک قدرت منطقه‌ای به یک بازیگر بزرگ بین‌المللی تبدیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا