حجت الاسلام حیدری:

اگر هر اقدام مسئولان موجب نارضایتی مردم شود، باید در آن اقدام تأمل کرد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: رضایت عمومی مردم، بزرگترین سرمایه کشور است؛ اگر هر اقدام مسئولان موجب نارضایتی مردم شود، باید در آن اقدام تأمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان گفت: تنبلی و بی حوصلگی، آفت موفقیت است؛ برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت، نیاز به همت بلند و کار و تلاش است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید دغدغه فرهنگی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: بیانیه کشورهای اروپایی، و اتهام زنی و جوسازی علیه ایران، جمهوری اسلامی را منفعل نخواهد کرد و از حق مردم کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اتفاق اخیر حمله به نفتکش ایرانی و پاسخ مقتدرانه نیروی دریایی سپاه به این تجاوز آمریکا، گفت: نیروی دریایی سپاه با یک عملیات ترکیبی ماهرانه، جواب محکمی به گستاخی آمریکا داد و هیمنه پوشالی آمریکا را شکست.

امام جمعه فیروزکوه افزود: علت تأخیر در انتشار خبر، جلوگیری از تنش بازار، استفاده رسانه ای در آستانه ۱۳ آبان و داشتن برگ برنده برای تیم دیپلماسی در آستانه مذاکره پیشِ‌ رو بود.

وی در ادامه بیان داشت: هر اقدام دولت باید “پیوست عدالت” داشته باشد و شرط اساسی در انتصاب مدیران “عدالت محوری” است؛ عدالتخواهی باید همراه اخلاق، انصاف و رعایت قانون باشد.

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: رضایت عمومی مردم، بزرگترین سرمایه کشور است؛ اگر هر اقدام مسئولان موجب نارضایتی مردم شود، باید در آن اقدام تأمل کرد!!!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا