امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

ایران توافقی را امضا خواهد کرد که رفع کامل تحریم و تضمین قطعی داشته باشد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه افزود: دشمنان ما بدانند که جمهوری اسلامی ایران، پای توافقی را امضا خواهد کرد که رفع کامل تحریم و تضمین قطعی و کتبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان فیروز کوه در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: برخی نسبت به حکم اعدام سلمان رشدی تردید می کنند و می گویند باید با استدلال جواب او را داد.

وی توضیح داد: سلمان رشدی توهین و جسارت کرده نه استدلال علمی، و حکم اهانت به پیامبر (ساب النبی) در شریعت مقدس، اعدام است.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت:حمله به سلمان رشدی، نویسنده مرتد و خبیث کتاب آیات شیطانی، نشان می دهد که توهین کنندگان به اسلام و پیامبر، نمی توانند از سرنوشت شوم خود فرار کنند.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: عاملین و قاتلین سردار شهید سلیمانی هم بدانند که هرچند در تدابیر امنیتی باشند، ‌ سرانجام تاوان جنایت خود را خواهند دارد.

حیدری با اشاره به  ساخت و کنترل ماهواره خیام به دست دانشمندان نخبه ایرانی توضیح داد: فقط پرتاب آن به فضا با کمک ماهواره بر (سایوز روسی) انجام شد و این امری طبیعی است و شبهه پراکنی در خصوص این ماهواره، بخاطر ترس غرب و آمریکا نسبت به همکاری های راهبردی ایران و روسیه است.

وی ادامه داد: درباره توافق برجام هنوز متن نهایی و قطعی صادر نشده و هجمه رسانه ای غربی ها برای منفعل کردن ایران است.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه افزود: دشمنان ما بدانند که جمهوری اسلامی ایران، پای توافقی را امضا خواهد کرد که رفع کامل تحریم و تضمین قطعی و کتبی داشته باشد.

حیدری گفت: یکی از ویژگی های انسان های متقی، حضور مداوم در مسجد است. چرا که مسجد، خانه متقین است.

وی ادامه داد: مسجد باید محل سازماندهی و تربیت نیروهای انقلابی، خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: امام جماعت و هیئت امنای مسجد، وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید علاوه بر عمران ظاهری مسجد، در آبادانی معنوی مسجد تلاش کرده و زمینه را برای حضور بانشاط جوانان در مسجد فراهم کنند.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا