بازدید اعضای شورای تأمین شهرستان فیروزکوه از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران

در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز اعضای شورای تامین شهرستان فیروزکوه با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس و کارکنان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز ابوالقاسم مهری فرماندار، سرهنگ حسن شاکری فرمانده نیروی انتظامی، محمد حیدری منش جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهین خلیل ارجمندی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار، کامبیز کریمی معاون سیاسی امنیتی و انتظامی فرماندار با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس و کارکنان دیدار نمودند.

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خادمین شهدا بیان کرد: بنیاد شهید یکی از بهترین دستگاه های اداری در میان ادارات و نهادهای دولت است که خدمت به مخاطبانش دارای اجر و مزد معنوی و اخروی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: هدف از این بازدید، بیان خدا قوت، افزایش روحیه و همدلی بین کارکنان و از نزدیک در جریان قرار گرفتن نحوه خدمات رسانی به جامعه ایثارگری است و امیدواریم بتوانیم با رصد موانع و مشکلات سازمان در ارتقای هرچه بهتر خدمات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گام برداریم.

در پایان غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از تشریف فرمایی مسئولان شهرستان از مساعدت و همکاری فرماندار در جهت پیشبرد برنامه های بنیاد و همچنین رفاه جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: بحمدالله در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم با آرامش و با امنیت کامل زندگی می‌کنند که این امر مهم مدیون تلاش‌ها و زحمات و جانفشانیهای شهدا و ایثارگران و خانواده معززآنها می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا