بازدید فرماندار فیروزکوه از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی

فرماندار و رئيس هيات اجرايي شهرستان فیروزکوه به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، معاون عمران فرماندار، بخشدار ارجمند و جمعي از مسوولان محلي از ستادهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي در سطح شهر بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری در این بازدید ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و هواداران نامزدهای انتخاباتی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تصریح کرد: رعایت قوانین تبلیغاتی توسط مدیران ستادی نامزدها بر اساس مر قانون و با تکیه بر اخلاق انتخاباتی ضروری است.

فرماندار فیروزکوه با ابراز رضایت از وضعیت موجود ستادهای تبلیغات در شهرستان افزود: خوشبختانه قانونمندی، سلامت،نشاط سیاسی و رقابت سالم از ابتدای فرآیندهای انتخاباتی مد نظر بوده است.

وی با بیان این که در سطح شهرستان فیروزکوه تخلف تبلیغاتی به ندرت رخ داده است، خاطرنشان کرد: با جلسات برگزار شده با نامزدها و مسئولان توجیه شدند که در چارچوب قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات تبلیغات را انجام دهند.

رئیس هیات اجرایی شهرستان فیروزکوه بیان کرد: با توجه به حضور چشمگیر مردم در انتخابات گذشته، امسال نیز شاهد حضور حداکثری در پای صندوق های رأی در ۲۸ خرداد خواهیم بود.

مهری در این بازدیدها با یادآوری زمان اتمام تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه۲۷ خرداد، از مسئوولین ستادها خواست ضمن خودداری از هرگونه تبلیغات در زمان ممنوعه قوانین و آیین نامه های تبلیغاتی را همچنان رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا