رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه:

باشگاه های ورزشی تا تغییر وضعیت کرونا تعطیل خواهند بود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: در خصوص مالیات و عوارض هنوز درخواستی از طرف باشگاه داران به ما داده نشده اما اگر به ما اعلام شود ما پیگیر میشویم و کاری ک از دستمان بر بیاید انجام می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالفضل علیپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در خصوص وضعیت باشگاه های شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: باشگاه های ورزشی شهرستان فیروزکوه در حال حاضر به طور کل تعطیل می باشد و طبق برنامه ای که ستاد کرونا به ما اعلام می‌کند سراسری و کشوری می باشد و به دلیل قرمز بودن مناطق فعلا همه ی فعالیت ها تعطیل می باشد.

وی گفت: زمانی که رنگ بندی شهرستان به نارنجی یا زرد تغییر کند بر حسب دستور العمل ستاد کرونا تعدادی از رشته ها بازگشایی می شوند و تعدادی رشته های پر برخورد نیز بسته می‌ماند تا زمانی که وضعیت شهرستان به آبی تغییر کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در خصوص حمایت از ورزش هایی که به دلیل کرونا تعطیل شدند بیان داشت: متاسفانه تا کنون حمایتی از این عزیزان نشده در حالی که صاحبان باشگاه ها برای دریافت وام و مسائل حمایتی فرم هایی پر کردند و ما هم فرستادیم اما در عمل حمایتی نشده است.

ابوالفضل علیپور در خصوص کم شدن مالیات و عوارض باشگاه ها به خاطر تعطیلی عنوان کرد: هنوز ما به مالیات و عوارض ورود پیدا نکردیم اما باشگاه ها در پرداخت انشعابات چون تعرفه ورزشی دارند هزینه کمتری پرداخت می‌کنند و در خصوص مالیات و عوارض هنوز درخواستی از طرف باشگاه داران به ما داده نشده اما اگر به ما اعلام شود ما پیگیر میشویم و کاری ک از دستمان بر بیاید انجام می دهیم.

وی در پایان بیان داشت: در خصوص باشگاه هایی که قسط دارند و با بانک طرف می باشند ما اعلام کردیم که میتوانیم به بانک عامل نامه بزنیم تا قسط های این عزیزان را عقب بیندازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا