رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه:

باید فضای مجازی را به فرصتی برای ترویج سبک زندگی شهدا تبدیل کنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر شکل فعالیت آموزشی مدارس و ادامه تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی فعالیت های فوق برنامه مذهبی و مناسبتی دانش آموزان نباید تعطیل شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، نشست غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه و فاطمه سیر، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان، در خصوص استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان برگزار گردید.

غلامرضا نیکدل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و خصوصاً شهدای دانش آموز و فرهنگی، گفت: ما باید فضای مجازی را به فرصتی برای ترویج سبک زندگی شهدا برای دانش آموزان تبدیل کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان تقویت شود.

نیکدل هم چنین بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر شکل فعالیت آموزشی مدارس و ادامه تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی فعالیت های فوق برنامه مذهبی و مناسبتی دانش آموزان نباید تعطیل شود و باید در کنار درس به این موضوع مهم و اساسی هم پرداخته شود؛ چرا که پرورش به اندازه آموزش مهم است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فقط برعهده بنیاد شهید نیست، خاطرنشان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پراکنده کردن عطر شهادت وظیفه ای است که هر یک از ما باید به آن توجه کنیم؛ لازم است در فضای مجازی به تجلیل از مقام شامخ شهدا، معرفی آثار فرهنگی، ادبی، هنری، وصایا و سیره شهدا پرداخته شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدای گلگون کفن ما نکاتی را در وصیت های خود مورد تاکید قرار داده اند که نیاز به انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی دارد.

همچنین خانم سیر سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اساسی ترین کار را تعلیم و تربیت عنوان کرد و اذعان داشت: معلمین ما به این امر مهم اهتمام دارند و ادامه دهنده راه ایثارگران عزیز هستند؛ ما موظف هستیم نسبت به پیگیری امورات تحصیلی جامعه ایثارگری اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا