امام جمعه فیروزکوه:

باید همفکری شود تا خلأها و آسیب‌های آموزشی و فرهنگی به کمترین میزان برسد

امام جمعه فیروزکوه گفت: افت روابط اجتماعی و تعامل با دیگران، وابستگی کاذب به فضای مجازی و تغییر سبک زندگی از مهمترین آسیب‌ها برای دانش آموزان در شرایط کرونایی است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت‌ الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در دیدار مدیر و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش فیروزکوه به مناسبت هفته دولت، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی زیربنایی‌ در هر منطقه همواره باید مورد حمایت و توجه مسئولان باشد؛ آینده شهرستان فیروزکوه منوط به عملکرد امروز آموزش و پرورش است.

امام جمعه فیروزکوه افزود: عملکرد مجموعه آموزش و پرورش در فضای همدلی بین مدیر و فرهنگیان است که شاهد سرایت عملکرد مثبت آن به جامعه و مدارس هستیم؛ از طرفی به حسب رسالت سنگین این اداره، از مجموعه آموزش و پرورش انتظاری ویژه است.

وی عنوان کرد: باید همفکری شود تا خلأها و آسیب‌های آموزشی و فرهنگی به کمترین میزان برسد؛ طی مدتی که شرایط کرونا را پشت سر گذاشتیم دانش‌آموزان از این وضعیت آسیب دیده‌اند که افت روابط اجتماعی و تعامل با دیگران، وابستگی کاذب به فضای مجازی و تغییر سبک زندگی از مهمترین این آسیب‌ها است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: لازم است برای به حداقل رساندن این آسیب‌ها فکر جدی شود؛ این مقطع آزمون و امتحانی برای کشور ما بود و ایران با چالشی مواجه شد که برای خروج از این چالش باید دلسوزان و صاحبان فکر به صحنه بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا