معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران:

با اقدامات نهضت سوادآموزی فیروزکوه بی سواد ندارد

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران با بیان اقدامات نهضت سواد آموزی در شهرستان فیروزکوه گفت:‌ این شهرستان دیگر بی‌سواد ندارد و مسئولان سایر شهرستان‌ها باید در جهت ریشه‌کنی بی‌سوادی کارهای موثری انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، شکراله حسن بیگی، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، در خصوص فعالیت نهضت های سواد آموزی گفت: افرادی که برای سوادآموزی به آموزش و پرورش مراجعه و به مراکز معرفی می‌شوند باید حرفه ‌ای بیاموزند تا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بتوانند از مهارت خود استفاده کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران در ادامه خاطر نشان کرد: سالانه ۲۳۰ هزار نفر به استان تهران مهاجرت و بر جمعیت استان تهران اضافه می شود که مسائل اجتماعی خاصی را به دنبال دارد، از این رو کار در بخش های مختلف استان نظیر سواد آموزی دشوارتر می شود.

شکراله حسن بیگی در خصوص انجام فعالیت های سوادآموزی در شرایط کرونا نیز ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: کرونا به زودی تمام می شود، اما اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد باید برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم تا در شرایط کرونا اقدام های مربوط به سواد آموزی استمرار داشته باشد.

وی هم چنین د رپایان اذعان داشت: هر چند جلسه های شورای پشتیبانی سواد آموزی به دلیل برگزاری انتخابات و سپس موضوع کرونا با تاخیر تشکیل شده اما باید پیگیری های لازم را داشته باشیم تا جلسه ها به صورت منظم برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا