امام جمعه فیروزکوه:

با تهیه دستگاه Ctscan یکی از خلأهای درمانی فیروزکوه رفع شد/ وحدت و همدلی سرلوحه کار مردم و مسئولان باشد

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: هر جایی فضای همدلی، وحدت و فضای صمیمی میان آحاد مردم و مسئولین ما برقرار باشد، در این فضا می توان اقدامات بزرگی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه درباره تهیه دستگاه سی تی اسکن گفت: الحمدالله در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، شاهد این بودیم که یکی از خلاهای موجود در بخش درمان شهرستان فیروزکوه مرتفع و دستگاه سی تی اسکنی که مطالبه شهروندان و نیاز شهرستان بود تامین شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بنده از زحمات و پیگیری های همه عزیزان به ویژه نماینده محترم مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان امام خمینی(ره)، مجمع خیرین سلامت و همچنین از مشارکت پر رنگ هیئات مذهبی شهرستان و همه خیرینی که به نحوی در تهیه دستگاه سی تی اسکن کمک کردند صمیمانه قدردانی میکنم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه، در ادامه خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه، همدلی، صمیمیت و وحدت میان آحاد مردم و مسئولین، رمز موفقیت و پیشرفت شهرستان است و در این فضا می‌توان گام های بزرگی برداشت.

وی در پایان اظهار داشت: شیطان و شیطان صفتان تلاش می‌کنند با اختلاف افکنی، مانع رشد و پیشرفت شوند، لذا در مسیر تعالی شهرستان و خدمت خالصانه به مردم، باید از هرگونه اختلاف به شدت اجتناب‌ کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا