امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

برای افزایش مدارای اجتماعی لازم است همگان مشارکت کنند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه، با توضیح در خصوص خشونت و آثار سوء آن، گفت: خشونت لفظ عامی است و می تواند مصادیق گوناگونی اعم از خشونت فردی، اجتماعی و غیره داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی امیری ارجمندی، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، با توضیح در خصوص خشونت و آثار سوء آن، گفت: خشونت لفظ عامی است و می تواند مصادیق گوناگونی اعم از خشونت فردی، اجتماعی و غیره داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم اقدامات پیشگیرانه در موضوع خشونت تاکید کرد: برای افزایش مدارای اجتماعی لازم است همه مشارکت کنند؛ یکی از این دستگاه های موثر آموزش و پرورش است و بی تردید معلمان و مدیران می توانند روی فرزندان تاثیرگذار باشند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه افزود: جلساتی هم چون جلسه شورای فرهنگ عمومی باید جلسه پیشگیرانه باشد و باید راهکارهایی که موجب پیشگیری از افزایش خشونت می شود مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمندی همچنین در خصوص برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم اظهار داشت: برای برگزاری برنامه های ماه محرم همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید تابع دستورالعمل های بهداشتی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا