حجت الاسلام حیدری:

برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مهمترین وظیفه دولت جدید، بازسازی اعتماد عمومی است؛ اداره مهم گردشگری در فیروزکوه باید فعال باشد؛ از جوانان متعهد بومی در اداره گردشگری استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: یکی از ویژگی های متقین، ایمان به عوامل معنوی در کارها است.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: برای ریشه کنی ویروس کرونا، هم به عوامل مادی و رعایت پروتکلهای بهداشتی و هم به عوامل معنوی و دعا و مناجات با خدا توجه کنیم.

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب فرمودند مردم این چهار کار “ماسک زدن، فاصله، تهویه مناسب و شستن دستها” را انجام دهند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، بیان داشت: ائمه جماعات و امنای مسجد، با استعانت از امام سجاد علیه السلام و لبیک به درخواست رهبر معظم انقلاب، در مساجد و هیئات و اماکن مقدسه، بین دو نماز، دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کنند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: برای تحقق دولت اسلامی و برداشتن گام بلند در جهت تمدن اسلامی، نیاز به یک تحول اساسی داریم.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه دولت جدید، بازسازی اعتماد عمومی است.

وی اذعان داشت: اعتماد عمومی مردم به دولت، در گرو عمل به وعده ها، صداقت در گفتار و رفتار، تحول در ساختار اداری کشور، حضور مستمر و مؤثر بین مردم و برنامه ریزی سنجیده و اقدام انقلابی است.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: از جوانان متعهد و متخصص بومی درخواست میکنم برای آبادانی و پیشرفت فیروزکوه تلاش بیشتری کنند و در شهرستان حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: اداره مهم گردشگری در فیروزکوه باید فعال باشد؛ از جوانان متعهد بومی در اداره گردشگری استفاده شود.

امام جمعه فیروزکوه خاطر کرد: مردم از وضعیت گردشگری شهرستان گلایه و شکایت دارند؛ اگر گردشگری فیروزکوه ساماندهی شود، فرصت بزرگی برای شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا