برنامه ریزی اجرای مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۱۲۰۰بسته معیشتی به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال جمع‌آوری و توزیع شده است، گفت: به دنبال اجرای مرحله دوم کمک ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از مهر، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در دیدار با سیدابوالفضل پرپنچی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران که در محل فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد اظهار داشت: قطعاً مصمم هستیم که حمایت از اقشار آسیب پذیر با کمک خیرین و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های حمایتی با محوریت کمیته امداد تا پایان بحران کرونا ادامه داشته باشد و بتوانیم مراحل بعدی توزیع بسته حمایتی را عملیاتی کنیم.

یوسفی جمارانی با تجلیل از این نهاد به دلیل ساماندهی خوب کمک‌های مومنانه و مساعدت‌های مردمی و خیری در باب رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر شهرستان در زمان بحران شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال در فیروزکوه جمع‌آوری و توزیع شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه برای اولین بار با اقدامات صورت گرفته، بانک اطلاعاتی اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر فیروزکوه محقق شد، گفت: تهیه بانک اطلاعاتی موجب شد تا بسیاری از افراد که تحت حمایت هیچیک از نهادهای حمایتی قرار نداشتند، بتوانند در بحران کرونا از کمک‌های مردمی و نهادهای حمایتی بهره‌مند شوند.

وی افزود: قطعاً مصمم هستیم که این حمایت‌ها با کمک خیرین و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های حمایتی با محوریت کمیته امداد تا پایان بحران کرونا ادامه داشته باشد و بتوانیم مراحل بعدی توزیع بسته حمایتی را عملیاتی کنیم.

پرپنچی نیز در این دیدار اظهار کرد: پشتیبانی‌های همه جانبه کمیته امداد از طرح‌های اشتغالزایی با نظارت و بازرسی این نهاد، حداقل تا پنج سال ادامه دارد و سعی برآن است که در بخش اشتغال‌های مولد اعتبار مازاد هم مطالبه و جذب کنیم تا با این روند اثر بخشی خوبی را در کاهش آمار بیکاری و افزایش اشتغال مولد شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: این نهاد در شهرستان فیروزکوه در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال و پرداخت تسهیلات محدودیت مالی ندارد و امید است با همراهی و کمک فرماندار و بانک‌های عامل قدمی در راه رفع معضل بیکاری برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا