رئیس کمیته امداد فیروزکوه:

برپایی جشن نیکوکاری در فیروزکوه با شعار «هر روز عید دیگر است»

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: امسال جشن نیکوکاری در شهرستان فیروزکوه در پایگاه امدادی و مرکز نیکوکاری، مدارس و از طریق درگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره) شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: هر ساله مردم نیکوکار شهرستان فیروزکوه با مشارکت در این آئین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دست‌گیری کرده و کمک‌های خود را اهداء می‌کنند. ‌

وی عنوان کرد: امسال نیز این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار «هر روز عید دیگر است» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد فیروزکوه با اشاره به اینکه این آیین امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود، بیان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ۳۰۰ پاکت تهیه و در مدارس توزیع شده است.

دهباشی خاطرنشان کرد: این نکته حائز اهمیت است که کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم نیک‌اندیش فیروزکوه علاوه بر پایگاه‌های امدادی و مراکز نیکوکاری می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۳۴۲ وجوه امانی شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های خود را برای نیازمندان‌ این شهرستان واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا