مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد:

برگزاری آئین نمادین جشن تکلیف ۱۸۰ دانش‌آموز پسر فیروزکوه

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه از برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر مکلف این شهرستان، در راستای اهمیت و ارزش‌ نهادن به تکلیف در برابر خداوند و آموزش این مفهوم به دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر پایه هشتم با حضور بیش از ۱۸۰ نفری دانش‌آموزان همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و حضور مسئولان شهرستان در مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) برگزار شد.

وی افزود: شرکت دانش‌آموزان در این جشن معنوی ضمن ایجاد مسئولیت‌پذیری برای آنان در برابر احکام الهی، باعث تقویت روحیه معنوی و ایجاد ایمان برای دانش‌آموزان به باورها و اعتقادات مذهبی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه هدف از برگزاری این برنامه‌ها را به یادگار ماندن این فضای خوب و صمیمی در آستانه ورود به جشن تکلیف دانش‌آموزان خواند و عنوان کرد: در طی اجرای مراسم سعی شد معنا و مفهوم تکلیف شرعی به طور صحیح به دانش‌آموزان انتقال داده شود.

سیر با تاکید بر اینکه راه زندگی را از شهدا و سیر و سلوک آن‌ها یاد بگیرید، خاطرنشان کرد: جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت لطف و عنایت خداوند است، این ساعات و لحظات را قدر بدانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا