برگزاری برنامه «صبح با شعر» در فیروزکوه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج برنامه شعر خوانی با عنوان “صبح با شعر ” با حضور شاعران و علاقمندان شهرستان فیروزکوه و دماوند در صفحه مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، برنامه “صبح با شعر ” همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی، کانون بسیج هنرمندان شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند بصورت مجازی برگزار گردید.

سید حسن حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه ضمن گرامیداشت هفته بسیج هدف از برگزاری این برنامه بصورت مجازی با حفظ سلامت و رعایت موارد بهداشتی خبر داد و اظهار امیداوری کرد که اجرای برنامه های مشارکتی فرهنگی هنری بتواند تا حدودی نیازهای فرهنگی هنری را برطرف نماید.

در همین برنامه غلامرضا عبدالله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج به اهمیت برنامه های مشارکتی اشاره کرد و گفت: این برنامه می توند فتح بابی جهت گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در این مناطق باشد.

شایان ذکر است در این نشست مجازی شاعرانی همچون شهرام درویش، بهنام باطبی، حسن حسینی، حسین ناصری، اکبر آقا میرزایی و علییان با موضوع بسیج اشعار خود را قرائت نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا