سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه:

برگزاری برنامه های ماه ربیع الاول و هفته وحدت در فضای مجازی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه ربیع و هفته وحدت به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزاری جلسه هماهنگی و هم اندیشی جهت برگزاری برنامه های ایام مبارک ماه رییع الاول خبر داد و گفت: ماه مبارک ربیع‌الاول مانند نامش بهار ماه‌های دوازده‌گانه است؛ ولادت رسول خدا(ص) در این ماه اتّفاق افتاده است و این روز از اعیاد بزرگ در تاریخ اسلام است؛ امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه ربیع و هفته وحدت به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه ها بیان داشت: برگزاری اجرای موسیقی، معرفی کتاب، برگزاری نشست های ادبی، برگزاری نمایشگاه هنری مجازی از اهم برنامه های این ماه مبارک می باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروکوه در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه کارکنان گزارشی از فعالیت های فرهنگی – هنری در ۶ ماهه نخست سال جاری و همچنین برنامه های پیشنهادی فرهنگی – هنری قابل اجرا در نیمه دوم سال ۹۹ را ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا