برگزاری جلسه نامگذاری معابر شهر ارجمند

جلسه نامگذاری خیابان ها و معابر شهر ارجمند شهرستان فیروزکوه با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار ارجمند و اعضای شورای اسلامی شهر ارجمند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه نامگذاری خیابان ها و معابر شهر ارجمند شهرستان فیروزکوه با حضور غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا انصاری شهردار ارجمند، اعضای شورای اسلامی شهر ارجمند برگزار و مقرر شد از ظرفیت عظیم فرهنگ ایثار و شهادت و نام شهدا در نامگذاری خیابان ها و معابر بیشتر و شایسته تر استفاده گردد.

گفتنی است غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در این جلسه با گرامیداشت روز نهم دی، روز میثاق امت با ولایت، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه ملی و شرعی ماست.

وی در ادامه افزود: این کار، کوچکترین خدمتی است که می توان برای قدردانی از شهدا که جان خود را برای کشور و انقلاب در طبق اخلاص قرار دادند ارائه داد.

نیکدل همچنین اشاره داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه علیرضا انصاری شهردار ارجمند تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهم ترین اهداف نامگذاری معابر به نام شهداست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا