برگزاری مانور بازگشایی مدارس به‌ صورت مجازی در فیروزکوه

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در بستر شبکه شاد در روز ۱۲ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، فاطمه سیر سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه، از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در بستر شبکه شاد در روز ۱۲ شهریور ماه خبر داد و گفت: تمام مدارس اعم از معلمان و دانش‌آموزان باید برابر برنامه در شبکه حاضر باشند.

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه در ادامه افزود: مانور بازگشایی مدارس به‌ صورت مجازی با هدف شناسایی مشکلات و یافتن راهکارهای عملی برای آموزش حداکثری در فضای مجازی است.

سیر هم چنین خاطر نشان کرد: تلاش داریم برابر تأکیدی که سند تحول بنیادین بر تحقق عدالت آموزشی دارد، فضا و فرصت را برای همه فرزندان عزیز فراهم کنیم؛ بعد از این مانور می‌توانیم یک ارزیابی از اینکه چه کسانی بنا به دلایل متعدد امکان استفاده از شبکه شاد را ندارند و در این بخش هم با استفاده از همه ظرفیت‌ها پیش از آغاز رسمی سال تحصیلی این مشکلات را تدبیر کنیم.

وی با اشاره به این که ماجرای کرونا ناگهانی بود، اذعان داشت: شبکه شاد نیز در ابتدای طراحی و آغاز فعالیت خود، مشکلات فنی و اجرایی داشت اما امروز این شبکه بسیار توانمند شده و خبری از مشکلات اولیه آن نیست اما در برخی مناطق دورافتاده که اینترنت ندارند یا خانواده‌هایی‌که گوشی هوشمند ندارند که این موارد نیز ارتباطی به کارآیی شبکه شاد ندارد؛ ما تدابیر دیگری برای این موارد خاص اعم از بسته‌های حمایتی و بصورت حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی را مدنظر داریم.

سرپرست آموزش و پرورش فیروزکوه در پایان تاکید کرد: تحقق مدرسه مجازی و آموزش آنلاین در سال تحصیلی آتی و استفاده از توان بستر شاد نیاز به عضویت همه معلمان و دانش‌آموزان دارد؛ آخرین اخبار اعلام بر وضعیت قرمز استان بوده و باید منتظر تصمیم گیری نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص این موضوع باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا