حسینی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در راستای تبیین انقلاب اسلامی در فیروزکوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزاری نمایشگاه هایی ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزاری نمایشگاه هایی ویژه دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تبیین انقلاب اسلامی یکی از وظایف تعریف شده برای سازمان هاست که در ایام دهه فجر این تبیین تبلور بیشتری خواهد داشت؛ در این راستا نمایشگاه مطبوعات انقلاب اسلامی ۵۷ در قالب یک نمایشگاه فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف تبیین انقلاب اسلامی بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان که انقلاب را درک نکرده است، تدارک دیده شد.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه یادآور روزهای انقلاب و حوادث مهم و تاریخی آن ایام و همچنین تجدید خاطرات بهمن ۵۷ که روایت آن روزهای انقلاب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه به نمایشگاه نقاشی و هنرهای دستی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: همچنین در اولین روز از ایام الله دهه فجر نمایشگاهی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان فیروزکوهی در نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش با حضور امام جمعه شهرستان فیروزکوه و برخی از مسئولین، هنرمندان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

وی در خصوص آثار این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری در هنرهای طراحی، سیاه قلم، آبرنگ و غیره، هنرهای دستی از هنرمندان فیروزکوهی تا پایان ایام الله دهه فجر به نمایش درخواهد آمد که علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان ایام الله دهه فجر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به نگارخانه مهر آفرینش مراجعه و از این آثار بازدید نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا