برگزاری نمایشگاه نقاشی بصورت مجازی در فیروزکوه

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه گفت: نمایشگاه نقاشی «رنگ امید» با هدف معرفی هنرمندان جوان و جذب علاقمندان به فعالیت های هنری و کشف استعداد های خلاق و ایجاد انگیزه و تحرک و استمرار فعالیت های هنری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسن حسینی در خصوص نمایشگاه نقاشی «رنگ امید» هنرمند فیروزکوهی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تغییر روال برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های جمعی نمایشگاه هنری در شهرستان فیروزکوه بصورت مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه گزیده ای از آثار هستی توحیدی فر، هنرمند جوان فیروزکوهی، با موضوع آزاد و با تکنیک سیاه قلم، رنگ روغن، مدادرنگی، آبرنگ، راپید، زغال و غیره است.

حسینی در خصوص هدف برگزاری این نمایشگاه اذعان داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی هنرمندان جوان و جذب علاقمندان به فعالیت های هنری و کشف استعداد های خلاق و ایجاد انگیزه و تحرک و استمرار فعالیت های هنری برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه همچنین درباره این هنرمند خاطرنشان کرد: هستی توحیدی فر در مسابقه نقاشی و طراحی آموزش و پرورش در استان مازندران در دو مرحله مقام اول کسب نموده و دریافت لوح تندیس شده و در حال حاضر دانشجوی رشته طراحی پارچه در دانشگاه تهران است.

سید حسن حسینی در پایان با تاکید بر این که این نمایشگاه از تاریخ ۲ دی ماه لغایت ۸ دی ماه برگزار است، اشاره داشت: علاقمندان می توانند در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا