برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمند فیروزکوهی در آپارات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: نمایشگاه طراحی نقاشی پگاه محمدی بصورت مجازی در آپارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید حسین حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و محدویت های فراوان بسیاری از نگارخانه‌ها به تعطیلی کشیده شد.

وی در ادامه افزود: انجمن هنرهای تجسمی شهرستان فیروزکوه با همکاری هنرمندان عرصه تجسمی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه آثار خود را در فضای مجازی برگزار می نماید؛ از آغاز زمان تعطیلی نگارخانه‌ها تا به امروز بیش از ۳۰ نمایشگاه به صورت مجازی برگزار شده است.

حسینی همچنین با بیان این که نمایشگاه طراحی نقاشی پگاه محمدی بصورت مجازی در آپارات برگزار شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با بیش از ۱۰ اثر از هنرمند شهرستان پگاه محمدی با موضوع طبیعت و با تکنیک سیاه قلم، رنگ روغن آبرنگ، مداد رنگی و با هدف حمایت از هنرجویان و هنرمندان این حوزه، تعامل و ارتباط آنها با یکدیگر، ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان، ترغیب هنرجویان به انجام کار اصولی از زوایای متفاوت، کشف استعدادهای برتر در زمینه هنرهای تجسمی و افزایش مخاطب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه در پایان اشاره کرد: علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به لینک https://www.aparat.com/v/WYd7i مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا