برگزاری همایش کنکوری های ۱۴۰۰ و پیشرفت تحصیلی در شهرستان فیروزکوه

همایش کنکوری های ۱۴۰۰ و پیشرفت تحصیلی با حضور جانشین فرمانده سپاه، سرپرست و مسئولین بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش، دو مُدَرس همایش (سیروس یوسفیان و سهیل راغب) و تعدادی از دانش آموزان پایه دوازدهم فیروزکوه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همایش کنکوری های ۱۴۰۰ و پیشرفت تحصیلی با حضور جانشین فرمانده سپاه، سرپرست و مسئولین بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش، دو مُدَرس همایش (سیروس یوسفیان و سهیل راغب) و تعدادی از دانش آموزان پایه دوازدهم فیروزکوه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

سیروس یوسفیان، مُدَرس کارگاه آموزشی پیشرفت تحصیلی در گفتگو با پایگاه خبری دیمه نیوز، در راستای برگزاری همایش کنکوری های ۱۴۰۰ گفت: تعداد ۲۵ نفر از دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان فیروزکوه در همایش کنکوری های ۱۴۰۰ شرکت کردند.

یوسفیان ضمن قدردانی از زحمات کانون آینده سازان انقلاب اسلامی و بسیج دانش آموزی فیروزکوه خاطر نشان کرد: جلسه مفیدی بود و ان شاءالله این جلسات تداوم داشته باشد زیرا تنها نکته ای که در زمان کنکور دانش آموزان حائز اهمیت می باشد این است که در این دوره به همه چیز اعم از آزمون، کتاب کمک درسی و کلاس آموزشی پرداخته می شود اما به خودِ دانش آموز پرداخته نمی شود.

مُدَرِس همایش پیشرفت تحصیلی و کنکوری های ۱۴۰۰ در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش این است که دانش آموزان عزیز را از نظر روانی و ذهنی آماده و آینده شغلی شان را بررسی کنیم.

وی در پایان افزود: تنها توصیه ای که به دانش آموزان دارم این است که سال کنکورشان سالِ برنامه ریزی برای آینده می باشد و حتماً باید نگرششان برای پنج الی هفت سال آینده باشد و باید تلاش کنند زیرا این رقابتی است که بین همه دانش آموزان سطح کشور وجود دارد؛ متاسفانه ما در شهرستان فیروزکوه از نظر مشاوره محدودیت هایی داریم که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم بتوانیم کاری کنیم که دانش آموزان نتایج خوبی داشته باشند.

فاطمه سیر سرپرست اداره آموزش و پرورش فیروزکوه در همایش کنکوری های ۱۴۰۰ اذعان داشت: دانش آموزان عزیز قبل از انتخاب رشته باید به مفاد شیوه نامه هایی که است دقت کنید و فقط به انتخاب رشته در کافی نت یا توسط استادی بر اساس آگاهی شان اکتفا نکنید و حتماً دانش علمی خودتان را تقویت کنید.

این مقام مسئول افزود: بهره مندی از نرم افزار برای انتخاب رشته خوب است اما بنده توصیه می کنم دانش آموزان عزیز حتماً در کنار استفاده از نرم افزار توصیفی یا درصدی از تجارب کارشناسان و مشاوران متخصص بهره مند شوید و فقط به انتخاب رشته با نرم افزار اکتفا نکنند زیرا انتخاب رشته امری است که خروجی آن جبران ناپذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا