ارجمند:

برگزاری کلاس‌های نمایش، عکاسی و نوشتن خلّاق کانون پرورش فکری در فضای مجازی

مدیر کانون پرورش فکری شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به مجازی بودن آموزش‌ها، کودکان و نوجوانان شهرستان میتوانند از کلاس هایی که قبلاً به دلیل نبود مربی امکان برگزاری آنها در مرکز وجود نداشت، به صورت مجازی از آموزش‌های بهترین مربیان کشور بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ملیحه ارجمند مدیر کانون پرورش فکری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: فعالیت‌های کانون در ایام کرونا به صورت مجازی در سه دسته کارگاه های تخصصی مجازی ملّی در سطح کشور و کارگاه های تخصصی برخط استانی در سطح استانها و کارگاه های عمومی شامل ۱۱ کارگاه در سطح مرکز میباشد.

وی افزود: در کانون پرورش فکری به واسطه حجم گستره فعالیت‌های مرتبط با کودک و نوجوان در چهار زمینه فرهنگی، هنری، ادبی و علمی، حدوداً ۷۰ فعالیت کاملاً تخصصی ارائه می گردد.

ارجمند تصریح کرد: اما رشته های عمومی و تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی که تقریباً در اکثر مراکز ارائه می شود حدود ۵۴ فعالیت را در بر میگیرد که در شرایط کرونایی به ۲۶ فعالیت قابل ارائه در فضای مجازی رسیده است.

مدیر کانون پرورش فکری فیروزکوه درباره تاریخ آغاز و اتمام کلاس‌ها بیان داشت: هر ترم شامل ۱۰ جلسه کارگاه مجازی است که در هفته ۱ جلسه برگزار می شود؛ کارگاه های تابستان از ۱۵ تیرماه آغاز شده و تا ۲۷ شهریور ادامه دارد و پس از آن ثبت نام برای ترم پاییز آغاز خواهد شد.

وی اذعان داشت: هم اکنون کلاس های نمایش، عکاسی و نوشتن خلّاق از کلاس هایی هستند که به صورت مجازی توسط کانون پرورش فکری شهرستان فیروزکوه برگزار می گردد.

مدیر کانون پرورش فکری فیروزکوه گفت: همچنین هر روز کارگاه‌های عمومی هم در بستر kpf.ir که با عضویت ۱۰۰۰ تومانی قابل دسترس است برای اعضا فعال میباشد.

ارجمند عنوان کرد: با توجه به مجازی بودن آموزش‌ها، کودکان و نوجوانان شهرستان میتوانند از کلاس هایی که قبلاً به دلیل نبود مربی امکان برگزاری آنها در مرکز وجود نداشت، به صورت مجازی از آموزش‌های بهترین مربیان کشور بهره مند شوند؛ همه این کلاس ها در سایت kpf.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا