حسینی خبر داد؛

بستری ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان فیروزکوه/تزریق واکسن در تنها مرکز تجمیعی واکسیناسیون فیروزکوه به منظور انجام سریع‌تر واکسیناسیون

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری می‌باشد؛ در حال حاضر تزریق دوز اول واکسن برای افراد ۵۰ الی ۶۰ سال در شهرستان فیروزکوه انجام میشود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید عبدالمجید حسینی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه درباره وضعیت بستری بیماران کرونایی در این شهرستان گفت: ۲۴ بیمار بسیار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بستری هستند؛ شهرستان فیروزکوه در وضعیت قرمز و پر خطر کرونایی قرار دارد.

وی خاصر نشان کرد: شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت بیشتری دهند؛ در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری می‌باشد.

حسینی با اشاره به انجام واکسیناسیون در تنها مرکز تجمیعی واکسیناسیون در فیروزکوه، اظهار داشت: تا چند روز اخیر واکسیناسیون در شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه هم انجام میشد، اما به دلیل اینکه یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون باید باشد و واکسن برکت و استرازنکا ۱۰ دوزی شده است نیاز است تعداد افراد به ۱۰ نفر برسد تا این دو واکسن برای افراد تزریق شود این امر باعث ایجاد ناهماهنگی و معطلی افراد میشود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه افزود: زیرا اگر در دو مرکز، واکسیناسیون انجام میشد باید صبر میکردیم تعداد افراد به ۱۰ نفر برسد، اما الآن که واکسیناسیون در یک مکان مرکز بهداشت جنب دانشگاه انجام میشود، زودتر تعداد افراد به ۱۰ نفر میرسد و کار بهتر انجام میشود.

وی تصریح کرد: علت اصلی تجمع دیروز افراد، باز شدن سامانه سلامت برای ثبت نام رانندگان حمل و نقل شهری در شهرستان‌های مجاور است که بدون اطلاع ما، رانندگان سوادکوه میتوانستند با توجه به خلوت بودن، شهرستان فیروزکوه را انتخاب کنند.

حسینی اذعان داشت: خود ما بعد از نامه وزارتی و قبل از باز شدن سامانه، واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی شهرستان فیروزکوه را انجام دادیم ولی دیروز با مراجعه تعداد زیادی از رانندگان سوادکوه مواجه شدیم که پیامک تایید ثبت نام داشتند و موجب تراکم و معطلی شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: واکسیناسیون قریب به اتفاق سالمندان بالای ۷۰ سال در شهرستان فیروزکوه انجام شده است و تزریق دوز دوم تعدادی از افراد زیر ۷۰ سال باقی مانده است؛ در حال حاضر تزریق دوز اول واکسن برای افراد ۵۰ الی ۶۰ سال انجام میشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا