سرگرد پاسدار حیدری منش:

بسیج همیشه با خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف بسیار موفق عمل کرد

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: بسیج همیشه با خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف نظیر اجرای طرح سردار سلیمانی، طرح محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون با رای و نظر مردم بسیار موفق عمل کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، در جلسه قرارگاه شهید حاج صادق امانی در شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه مطابق تفاهم‌نامه رییس سازمان بسیج و معاون اول رییس جمهور قرارگاه شهید امانی با محوریت نظارت بسیج بر کل فرایند تامین، تولید و توزیع شکل گرفته است، تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع در ارتباط با بازار و اصناف است، بسیج اصناف به عنوان دبیر این قرارگاه تعیین شده است.

سرگرد پاسدار حیدری منش افزود: ضمن اینکه کمیته اجرایی قرارگاه در شهرستان مرکب از نمایندگان اتاق‌های اصناف، اداره صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری و بسیج کارگری در شهرستان تشکیل شده است اعتقاد داریم که در این راستا همکاری خوبی بین مجموعه‌های بازرسی اعم از بازرسان اتاق‌های اصناف و دیگر نهاد‌ها در فیروزکوه وجود خواهد داشت.

فرمانده سپاه فیرپزکوه همچنین خاطرنشان کرد: بسیج همیشه با خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف نظیر اجرای طرح سردار سلیمانی، طرح محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون با رای و نظر مردم بسیار موفق عمل کرد و امیداوریم در طرح نظارت بر بازار هم با همکاری مردم و بازاریان اقدامات خوبی انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: در اجرای این طرح مرحله اول نظارت بر کالاهای ضروری و مایحتاج زندگی از جمله مرغ، تخم مرغ، گوشت و خوابار است تا اینکه طبق قیمت مصوب اجناس به دست مصرف کننده برسد.

سرگرد پاسدار حیدری منش در پایان تاکید کرد: مردم مطمئن باشند چنانچه افرادی بخواهند در بازار سودجویی کنند و به گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار بپردازند و رزق مردم را به امید گران فروختن احتکار کنند با اجرای این طرح در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا