منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم عنوان کرد؛

بلاتکلیفی صنعتگران به دلیل برخی اقدامات سلیقه ای

منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم گفت: برخی اقدامات سلیقه ‌‌ای و یا دستورالعمل‌‌ هایی سبب می‌ شود که صنعتگران تکلیف خود را نداند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، سید احمد رسولی ‌نژاد، نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه، در اولین نشست هم ‌اندیشی منتخبان مجلس یازدهم با فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت گفت: باید زیرساخت ‌های لازم برای تولید آماده شود تا صنعتگران بتوانند در این حوزه سرمایه‌ گذاری کرده و به فعالیت خود ادامه دهند.

منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم با تاکید بر تشکیل کمیسیون مشترک، خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید کمیسیون مشترکی را با صنعتگران، معدنکاران و نمایندگان بخش تجاری به صورت مستمر داشته باشند تا نظرات آنها را جویا شده و اقدامات لازم در مجلس انجام شود.

سید احمد رسولی نژاد با اشاره به اینکه کمیسیون مشترک حتماً باید دارای برنامه باشد و ما بتوانیم طرح‌ هایی را آماده کنیم، اذعان داشت: متأسفانه برخی اقدامات سلیقه ‌‌ای و یا دستورالعمل‌‌ هایی سبب می‌ شود که صنعتگران تکلیف خود را نداند؛ مشکل ما قانون نیست بلکه نظارت است که به دلیل ضعف در نظارت، مجلس از رأس امور بودن افتاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا