موسوی:

بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد تخصصی خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر است

رئیس اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: در اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کمک همه دستگاه ها را می طلبیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید اسماعیل موسوی رئیس اداره حقوقی و معاضدت قضایی اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با حضور در شهرستان فیروزکوه به همراه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با درزی رئیس دادگستری شهرستان دیدار و تبادل نظر نمودند.

موسوی رئیس اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در نشست با رئیس دادگستری تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد تخصصی خدمت و حمایت از خانواده های شاهد و ایثارگر است، اما در اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کمک همه دستگاه ها را می طلبیم، زیرا همگان مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید در مقابل آنان پاسخگو باشیم.

درزی رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه نیز در این دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ولی نعمتان جامعه خواند و گفت: خدمت به خانواده های ایثارگران خدمت به اسلام، نظام و در راستای تبعیت از آرمان های شهدا، ولایت و رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، تمام سعی و تلاش این حوزه رفع مشکلات و مسائل حقوقی این عزیزان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا