حجت الاسلام حیدری:

بهترین راه مواجهه با تحریم، خنثی سازی و بی اثر کردن آن است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: عدم اعتماد به دشمن و تکیه به ظرفیت‌های داخلی، وحدت و انسجام قوا، کاهش وابستگی به نفت، تقویت دیپلماسی اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌ های همسايگان از مهمترین کارها برای خنثی سازی تحریم‌ ها است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان فیروزکوه، گفت: یکی از راه‌های نفوذ شیطان و تأخیر در ظهور امام زمان (عج)، تفرقه و اختلاف میان مردم است.

وی تصریح کرد: فضیلت اصلاح بین مردم و برطرف کردن اختلاف، از هر نماز و روزه‌ ای بیشتر است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به بهترین راه مواجهه با تحریم، بیان داشت: بهترین راه مواجهه با تحریم، خنثی سازی و بی اثر کردن آن است.

وی افزود: عدم اعتماد به دشمن و تکیه به ظرفیت های داخلی، وحدت و انسجام قوا، کاهش وابستگی به نفت، تقویت دیپلماسی اقتصادی و استفاده از ظرفیت های همسایگان از مهمترین کارها برای خنثی سازی تحریم ها است.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: حملات اخیر به شیعیان در افغانستان، لبنان و سوریه و مداخله در انتخابات عراق، همه در جهت تشدید تنش های مذهبی و قومی و بی ثبات کردن منطقه توسط آمریکا است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، اذعان داشت: توجه به ورزش همگانی و ترویج ورزش برای همه، احداث بوستان ورزش با همکاری شهرداری و کشف استعدادهای ورزشی در عرصه های مختلف با همکاری آموزش و پرورش مورد تأکید است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا