بهره برداری از ۸ طرح عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش ارجمند

بخشدار بخش ارجمند فیروزکوه گفت: همزمان با گرامیداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۸ طرح عمرانی و خدماتی در ۱۵ روستای این بخش به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، روح اله بوربوری بخشدار بخش ارجمند، با اعلام این خبر تصریح کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۷۵ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده دهیاری‌ها و خودیاری مردم هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: بهره برداری از بهسازی معابر، ساختمان گردشگری، دیوار حائل، پایش تصویری و مانیتورینگ از مهمترین طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

بخشدار بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه همچنین خاظرنشان کرد: تا پایان تابستان هم ۱۱ طرح دیگر در این ۱۵ روستا به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است پروژه های عمرانی و خدماتی بخش ارجمند با حضور امام جمعه شهرستان، بخشدار ارجمند، رئیس دادگستری شهرستان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فیروزکوه، فرمانده حوزه بسیج یک ثارالله، جانشین فرمانده پاسگاه انتظامی بخش ارجمند، جمعی از مسئولین شهرستان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش ارجمند به صورت متمرکز در محل قدمگاه خضر نبی روستای ورسخواران به بهره برداری رسید.

همچنین این پروژه های عمرانی و خدماتی شامل تعریض و بهسازی معابر، ساماندهی آرامستان،طرح پایش تصویری، تجهیز ساختمان گردشگری و احداث زمین ورزشی، احداث دیوار سنگی، سنگ فرش معابر، نصب چراغ های روشنایی و دیگر پروژه ها می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا