امام جمعه فیروزکوه:

به دستگاه های دولتی تذکر جدی میدهم، اختلاف خود را بین خود حل کنند و مردم را درگیر مشکلات خود نکنند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: به دستگاه های دولتی تذکر جدی میدهم، اختلاف خود را بین خود حل کنند و مردم را درگیر مشکلات خود نکنند؛ جاده سازی، توسعه زیرساخت همه خوب است، ولی امروز سفره مردم در خطر است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته، گفت: تنها راه آرامش دنیا و آخرت، یاد خداوند متعال است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ “کتاب و کتابخوانی” بیان داشت: برای ترویج کتابخوانی، نیاز به فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه است؛ آموزش و پرورش، با برنامه ریزی دانش آموزان را به کتابخوانی عادت دهند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه افزود: مطالعه کتب شهید مطهری (ره)، یک دوره اسلام شناسی است که به جوانان توصیه می‌شود.

وی تصریح کرد: کتاب یک خوراکی معنوی است، هم برای انسان لازم است و هم باید سالم و غیر مضر باشد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: رئیس جمهور فرمودند که مهمترین وظیفه دولت، نظارت بر بازار و مهار تورم است و همه مسئولان دولتی هم باید همین احساس را داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: جاده سازی، توسعه زیرساخت همه خوب است، ولی امروز سفره مردم در خطر است؛ از نهادهای نظارتی بجد می‌خواهیم نظارت بر بازار را تشدید کنند و با گرانی مبارزه کنند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه اذعان داشت: به دستگاه های دولتی تذکر جدی میدهم، اختلاف خود را بین خود حل کنند و مردم را درگیر مشکلات خود نکنند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه گفت: امروز یکی از عرصه های جهاد، عدالتخواهی است؛ جوانان عدالتخواه به میدان بیایید و امام جمعه خود را در این امر مهم، یاری کنید.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: عدالتخواهی باید همراه اخلاق و انصاف، رعایت قانون و به صورت تشکیلاتی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا