بیشترین تماس ها با اورژانس های اجتماعی در حوزه همسر آزاری، کودک آزاری و خودکشی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه گفت: باتوجه به استعلام های گرفته شده و در نتیجه عملکرد اورژانس اجتماعی حوزه خودکشی در سطح شهرستان نسبت به سال های گذشته، آمار خودکشی در سال ۹۹ کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغر عموزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه در خصوص شناخت مردم در رابطه با اورژانس اجتماعی، تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی که در سطح شهرستان از طریق مدارس، پایگاه های اجتماعی و پخش بروشورها و بنرهایی که در سطح شهرستان نصب شد، شناخت مردم نسبت به اورژانس اجتماعی افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: برنامه مشترکی که در هفته سلامت روان، بهزیستی و اورژانس اجتماعی با نیروی انتظامی برگزار کردند، باعث این امر شد که اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان شناخته شود؛ همچنین بروشورهای پخش شده در اداره های دولتی و تبلیغات وسیعی که در سطح شهرستان اتفاق افتاد در شناخته شدن اورژانس اجتماعی موثر بود.

عموزاده در خصوص بیشترین تماس ها با اورژانس اجتماعی، اذعان داشت: بیشترین تماس ها با اورژانس های اجتماعی در سطح شهرستان فیروزکوه در حوزه همسر آزاری، کودک آزاری و خودکشی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه بیان داشت: باتوجه به استعلام های گرفته شده و در نتیجه عملکرد اورژانس اجتماعی در حوزه خودکشی در سطح شهرستان نسبت به سال های گذشته، آمار خودکشی در سال ۹۹ کاهش چشمگیری داشته است.

عموزاده در پایان تاکید داشت: با مشاوره هایی که اورژانس اجتماعی بعد از تماس تلفنی انجام می دهد، بچه های تیم سیار به موقعیت اعزام می شوند و تلاش می کنند مشکل را برطرف سازند؛ اگر مشکل برطرف نشود تیم مداخله در بحران تلاش خواهد کرد تا مشکل آن حوزه را برطرف کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا