شهردار فیروز کوه:

بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار اسکان داده شدند

شهردار فیروز کوه گفت: در جریان وقوع سیل نزدیک به ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه روز سه شنبه درحاشیه بازدید میدانی خود گفت: برای خدمت رسانی به مردم سیل زده با استفاده از امکانات لجستیکی ومالی از ابتدای وقوع حادثه سیل در روستاهای حبله رود و مزداران به همراه فرماندار، مجموعه مدیریت بحران شهرستان و همکاران به مردم آسیب دیده در حال خدمات رسانی هستیم.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در زمان وقوع سیل توضیح داد: تمامی نیروهای شهرداری در آماده باش کامل هستند و پاکسازی معابر ، رفع آبگرفتگی‌ها از ابتدای وقوع سیل تا امروز در حال انجام است.

شهردار فیروزکوه ضمن تقدیر از محسن منصوری استاندار تهران و معاونان وی ، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان و مجموعه فرمانداری ، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و فرمانداران و شهرداران استان تهران،بیان کرد: در اقدامی جهادی، بسیاری از شهرداری‌ها علاوه بر شهرداری فیروزکوه و دستگاه های خدمات رسان و هلال احمر در راستای حمایت و کمک برای رفع مشکلات ناشی از این بلای طبیعی نسبت به اعزام اقلام خوراکی، نیرو و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات اقدام کردند.

صادقی گفت: بدون همکاری نیروهای معین اعزامی و ارسال کمک، پیشبرد امداد رسانی ممکن نبود.

وی مصیبت دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل بخش مرکزی فیروزکوه را به مردم صبور این شهرستان و خـــانواده‌های داغدیده جان باختـــگان این حادثه تسلیت گفت و افزود: با امید به درگاه حضرت احدیت برای جبران و کاهش آلام داغدیدگان با تداوم ارسال تجهیزات، ادوات و همیاری در امدادرسانی تا رفع مشکلات زیرساختی تلاش می کنیم و شریک غم و اندوه عزیزان هموطن هستیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزاز نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا