رسولی نژاد:

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دماوند و فیروزکوه وضعیت اسفباری دارند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه گفت: مصلحت اندیشی و عملکرد ضعیف هیات رئیسه مجلس باعث شد که سوال از رئیس جمهور بی پاسخ بماند و استیضاح ایشان بی.تاثیر شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص امکانات بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه خود گفت: مصلحت اندیشی و عملکرد ضعیف هیات رئیسه مجلس باعث شد که سوال از رئیس جمهور بی پاسخ بماند و استیضاح ایشان بی.تاثیر شود؛ همچنین با استیضاح حتی یک وزیر هم موافقت نشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در ادامه افزود: این عملکرد منجر به تضعیف مجلس و بی اعتنای وزرا شد؛ من با اکثر وزرا ملاقات داشتم ده‌ها تعهد، قول و دستور گرفتم اما حتی یک مورد آن عملیاتی نشده است.

وی هم چنین تاکید کرد: آقای رحمانی فضلی حتی به یکی از وعده‌هایش عمل نکرده است؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حتی به یکی از قول‌های خود عمل نکرده است؛ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دماوند و فیروزکوه وضعیت اسفباری دارند.

رسولی نژاد تصریح کرد: تنها بیمارستان فیروزکوه که در محل تلاقی سه استان تهران، سمنان و مازندران قرار دارند تجهیزات کافی ندارد؛ حتی یک دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان پیدا نمی‌شود؛ این در حالی است که مجروحین و مصدومین حوادث جاده‌ای را به این بیمارستان می‌آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا