امام جمعه فیروزکوه:

بی نیازی کشور از مذاکره با آمریکا، با تکیه بر ظرفیت های داخلی/ مسئولان با حضور جهادی تلاش خویش را مضاعف کنند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: تجربه برجام ثابت کرد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست؛ لازم است مسئولان با حضور جهادی، تلاش خویش را مضاعف کنند و مسئولان استانی نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه فیروزکوه در پیام جمعه شهرستان گفت: هرکس با تقواتر باشد،‌ نزد خداوند گرامی تر است؛ تقوا کلید ورود به بهشت است.

وی اظهار داشت: در مقابل آمریکا دو سیاست قابل فرض است، اول‌ رفع تحریم با مذاکره و سازش، دوم بی اثر کردن تحریم ها با قوی شدن؛ راه اول بی نتیجه است ولی راه دوم هرچند سختی دارد اما نتیجه بخش و خوش عاقبت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تجربه برجام ثابت کرد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، لذا جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی و در هیچ سطحی با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

امام جمعه فیروزکوه افزود: ارتباط با کشورهای همسایه و تکیه بر ظرفیت های بیکران داخلی، کشور را از مذاکره با آمریکا بی نیاز می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه هرگونه اقدام علیه جریان مقاومت با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد، گفت: حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به تأسیسات آرامکو، این پیام روشن را به همراه داشت که انصارالله یمن بعد از پنج سال مقاومت،‌ به موشک های نقطه زن با بُرد بالا دست یافته و قوی تر از همیشه در میدان است.

وی افزود: در حادثۀ تلخ تخریب خانۀ بانوی بندرعباسی، دلجویی نهادهای مختلف و ساخت خانه برای ایشان قابل تقدیر است اما لازم است با «معضل حاشیه نشینی» به طور ریشه ای برخورد شود تا شاهد حوادث مشابه نباشیم.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه اظهار داشت: وضعیت شهرستان فیروزکوه، به هیچ وجه شایسته مردم نیست و لازم است مسئولان با حضور جهادی، تلاش خویش را مضاعف کنند و مسئولان استانی نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان گفت: به فضل الهی، امام جمعه در کنار مسئولان و همراهی مردم برای آبادانی مادی و معنوی شهرستان تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا