استاندار تهران:

تاسیسات آب برق گاز و تلفن مناطق سیل‌زده فیروزکوه برقرار شده است

استاندار تهران گفت: تمام تاسیسات مناطق سیل زده فیروزکوه برقرار شده و امداد رسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا؛ محسن منصوری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما تا حل تمام مشکلات در کنار مردم سیل زده خواهیم ماند و خدمت رسانی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمام معابر اصلی و بین روستایی بازگشایی و تاسیسات آب، برق، گاز وتلفن برقرار شده است.

استاندار تهران گفت : در روستای آتشان –زرین دشت بخصوص روستای مزداران فیروزکوه ۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک نفر مفقود شده است.

امروز فرمانده قرارگاه ثارالله نیز همزمان با تاسوعای حسینی درمراسم یادواره شهدا و یادمان سیل زدگان روستای مرزداران فیروز کوه گفت: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است.

 سردار پاسدار حسین نجات روز یکشنبه در مراسم یادواره شهدا و یادمان سیل زدگان روستای مرزداران فیروز کوه که با حضور سردار ذوالقدر فرماندهان سپاه سیدالشهدا ، محسن منصوری استاندار و فرمانداران شهرستانهای فیروزکوه ، رباط‌کریم و ورامین برگزار شد اظهار داشت: با برگزاری یادواره شهدا تلاش می شود تا اقدامات و مسیر شهدا برای جوانان برجسته سازی شود و احیا و حفظ نام شهدا ادامه مسیر شهید و شهادت است.

در حادثه سیل اخیر فیروز کوه دست کم ۱۵ نفر کشته و به گفته مقامات محلی حدود ۳ هزار میلیارد تومان خسارات مالی وارد شد.

از ۲۰۰ خانه روستایی آسیب دیده سیل ۱۲۰ خانه کامل تخریب و ۶۰۰ هکتار از باغات و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و ۷۰ درصد زیر ساخت راه و ۱۱۰ خودرو هم آسیب جدی دیدند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا