رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه:

تاکنون با مشکل اعتبار برای وام خودکفایی مواجه نبودیم

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده پذیرش شهروندان فیروزکوهی جهت پرداخت وام خودکفایی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه درخصوص شرایط پرداخت وام اشتغال گفت: اولویت اول ما در پرداخت وام ،مددجویان تحت پوشش هستند که در درجه اول به خود مددجو و سپس به فرزندان آنها وام اشتغال تعلق میگیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه با اشاره به اینکه اولویت دوم ما در پرداخت وام اشتغال زنان سرپرست خانوار هستند ادامه داد: افرادی که تحت پوشش امداد باشند اما فقط در صورت بیکاری و نداشتن بیمه و البته دارا بودن مهارت می توانند از وام اشتغال برخوردار باشند.

دهباشی اولویت سوم را شامل مردان غیر تحت پوشش و بیکار دانست و اذعان داشت: مردانی که شغل و بیمه ندارند نیز می توانند وام دریافت کنند و همچنین اولویت بعدی مربوط به پسران مجردی است که دارای کارت پایان خدمت و مهارت بوده و خانواده آنها نیز از تمکن مالی برخوردار نباشد.

وی درخصوص شرایط وام خودکفایی تاکید کرد: وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد و اقساط ۷ ساله می باشد و براساس قوانین بانک انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه با اشاره به اینکه در حال حاضر پشت نوبتی برای وام اشتغال نداریم ، خاطر نشان کرد: تمامی افرادی که تقاضای وام اشتغال داشته و از شرایط لازم برخوردار باشند می توانند وام بگیرند و تاکنون با مشکل اعتبار مواجه نبوده ایم.

دهباشی در پایان از زحمات و همکاری بی شائبه مجموعه بانک ها در جهت ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا