تاکنون خسارتی از زمین لرزه های صبح امروز در فیروزکوه گزارش نشده است

فرماندار شهرستان فیروزکوه، با اشاره به اینکه سه زمین لرزه بامداد یکشنبه بخش هایی از فیروزکوه را لرزاند، اظهار داشت: بزرگی این زمین لرزه ها به ترتیب ۳.۶، ۳.۳ و ۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، با اشاره به اینکه سه زمین لرزه بامداد یکشنبه بخش هایی از فیروزکوه را لرزاند، اظهار داشت: بزرگی این زمین لرزه ها به ترتیب ۳.۶، ۳.۳ و ۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بوده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه کانون این زلزله در محدوده منطقه زرین دشت بوده است تصریح کرد: زلزله ۳.۶ ریشتری در ۰۵:۱۵:۳۳ رخ داد و در ادامه دو زلزله ۳.۳ و ۳ ریشتری نیز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع زمین لرزه در شهرستان، تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران فیروزکوه در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله، تمام دستگاه‌ های خدماتی و امدادی این شهرستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

یوسفی جمارانی در پایان اذعان داشت: گروه های بررسی به مناطق مختلف و روستاها و مناطق نزدیک به کانون زلزله اعزام شدند و در حال بررسی وضعیت هستند و خوشبختانه تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا