در دیدار بوربوری و حسینی مطرح شد؛

تاکید بر تقویت زیر ساخت های فرهنگی و بومی با تکیه بر مولفه های فرهنگی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه با بخشدار شهر ارجمند در راستای گسترش و تعامل و همکاری و به منظور تعمیق فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش ارجمند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه با بخشدار شهر ارجمند در راستای گسترش و تعامل و همکاری و به منظور تعمیق فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش ارجمند دیدار کرد.

این جلسه با حضور بوربوری، بخشدار ارجمند، سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اکبری، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان در دفتر بخشدار انجام شد.

قابل ذکر است در این دیدار راهکارهای موثر و لازم برای فعالیت های فرهنگی و هنری و هم چنین امکان فعالیت در مکان های گردشگری بخش ارجمند و روستاهای اطراف این شهر که هدف گردشگری و بوم گردی است اتخاذ شد.

گفتنی است بخش ارجمند با وجود پتانسیل و بسترهای لازم طبیعی که همواره میزبان حضور گردشگران و مهاجران فصلی است می تواند نقش موثری در اشاعه فعالیت های فرهنگی و هنری داشته باشد.

هم چنین تقویت زیر ساخت های فرهنگی و بومی با تکیه بر مولفه های فرهنگی شهرستان و ایجاد نمایشگاه ها و فعالیت های قرآنی، دینی، مذهبی و هنرهای اصیل ایرانی اسلامی از جمله موضوعات مورد بحث این جلسه بود که مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا