معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

تاکید بر ضرورت نظارت به صورت گروهی و مستمر بر عملکرد نانوایی‌ها

معاون فرماندار فیروزکوه بر لزوم تشدید نظارت همگانی و تقویت بازرسی بر فعالیت نانوایی های مناطق شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جلسه کارگروه آرد و نان به ریاست معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار و با حضور یعقوبی رئیس اداره صمت، حسن بیگی رئیس تعزیرات حکومتی و سایر اعضا در محل اداره صمت شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

مهین خلیل ارجمندی در این جلسه گفت: کیفیت نان و بهداشت نانوایی ها و چگونگی تهیه آن با توجه به ویروس کرونا در جامعه، برای شهروندان از حساسیت مهمی برخوردار است و باید اعضای کارگروه بصورت مستمر از نانوایی های سطح شهرستان بازدید و پیرامون پخت و تامین نان، نظارت کامل داشته باشند.

معاون برنامه ریزی فرماندار با تاکید بر ضرورت نظارت به صورت گروهی و مستمر متشکل از بازرسین فرمانداری، اتحادیه، اصناف، غله، بهداشت و تعزیرات جکومتی از عملکرد نانوایی‌ها افزود:کیفیت نان و بهداشت نانوایی ها و چگونگی تهیه آن ، برای شهروندان از حساسیت مهمی برخوردار است و نظارت های کیفی و مناسبت را نسبت به گذشته توسط دستگاه های مرتبط انجام پذیرد.

وی خواستارحمل بموقع آرد توسط شرکت های حمل و نقل شد و گفت: عدم حمل بموقع آرد در بازه زمانی مشخص در شهرستان خدمات رسانی به شهروندان را دچار مشکل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا