معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار عنوان کرد:

تاکید بر لزوم رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: برنامه ریزی مناسب و لزوم رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون کنکور سراسری اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، در خصوص تمهیدات لازم در برگزاری کنکور سراسری گفت: برنامه ریزی مناسب و لزوم رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون کنکور سراسری اهمیت دارد؛ قطعاً باید از ظرفیت تمامی ادارات در جهت برگزاری آزمون سراسری استفاده شود تا برای خانواده ها و دانش آموزان دغدغه ای از جهت شیوع بیماری کرونا وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در ادامه تاکید کرد: برگزاری کنکور سراسری در قضایی بر اساس پروتوکل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در اولویت کار تمام دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: محل برگزاری کنکور سراسری در شهرستان فیروزکوه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان است؛ استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری آزمون ضروری است؛ دستگاه های عضو ستاد باید تمامی مسائل اعم از ضدعفونی مکان برگزاری آزمون، استفاده از ماسک و غیره را در دستور کار داشته باشند.

کریمی هم چنین اذعان داشت: از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه خواسته شده تا نمایندگان خود را قبل و در حین برگزاری آزمون در محل مستقر نمایند تا رعایت موازین بهداشتی تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا